Jäkla hund!

Var ute med Santo innan för en stund sen. Och han är ju alldeles tossig nu när alla tikarna löper! Han drar och springer fram och tillbaka! Helt tokig! Och till råga på allt så får man sammandragningar då och då under promenaden! Det måste se ganska roligt ut om man ser oss komma gående! haha
Men nu är det lugnt! Vi är ju inne nu :P
Santo ligger och sover och jag sitter och lyssnar på Erik Grönwall och söker jobb. Mysig söndag!
I morgon ska jag till läkaren och kolla ryggen. Hoppas man kan få lite tips lr något på hur man kan dämpa smärtan..

Åh jag är så sur över möglet i bebisrummet! Detta är just en sådan dag som man kan sitta där inne och pyssla och måla och ha sig. Men det går ju inte nu.. Jag hoppas verkligen att dom komme roch fixar detta snarast. Man vill ju ha det klart innan bebisen kommer! Vi vill ju inte ha massa gubbar springades här när vi kommit hem från BB med bebisen.. Då vill vi ju ha lugn och ro..
Så jag ska allt vara på dom!

Nej nu ska jag fortsätta att söka jobb!
En sak innan jag avslutar.. Amanda! Dina muffins är suveräna! Så himla goda! =) Tummen upp för dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

kul att du gillade dem! att något va bra på dagen iaf! så jävla synd det där med bebisrummet! du var ju så nära klar med målnigen också, det som är det tråkiga! haha det bästa är när man kan börja pynta och så! håller tummarna för er att de kommer o fixar det snart!



kram

2010-11-07 @ 23:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0