Jag vill bara sätta mig ner och gråta!

Jag vill bara sätta mig mer och gråta! Jag har så ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska göra! Kan inte sitta normalt, inte stå normalt eller ligga normalt utan att det värker! Det är skit jobbigt! Jag hade lite på känn att ryggen skulle börja krångla under graviditeten.. Har ju haft problem med den innan så det var egentligen inget oväntat..
Sen har denna dagen varit ganska tråkig oxå.. I början av dagen var den helt okej, men sen försvann det och blev en riktigt tråkig dag.
Jag tycker det är så tråkigt med bebisrummet oxå. Det känns som om att vi kommer få vänta länge med det, och sen att det inte kommer bli bra gjort.. Jag vet inte, har dåliga vibbar för det arbetet..
Sen är det massa annat oxå.. Men inget jag ska skriva om i bloggen direkt. Inget kul med depp inlägg..
På tal om något helt annat!
Fy fasen va kallt det är ute nu! Det är iof bara -1 grad ute, men jag fryser ju stjärten av mig! Brr, jag fryser bara jag tänker på att jag måste ut med Santo tidigt i morgon innan jag ska till läkaren! Det är ju nästan dags för termobyxorna snart ju!
Men men, nu är det ju snart vinter så då får man räkna med kyla! Jag trivs endå med våra årstider.. Det blir sån skön omväxling. Visst hade det varit skönt med lite värme, men jag hade nog inte velat ha det varmt året om.. Det hade nog blivit för mkt tror jag..

Nej nu ska jag spela lite spel på datorn innan jag ska sova.
Ha det så bra så hörs vi i morgon!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Dagen ær tråkig før att du saknar mej ;) Men jag kommer hem imorrn ;)

2010-11-08 @ 00:32:57
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0