Jag är så gryyyym!

Fasen vad jag e bra på att lista ut saker ibland! Speciellt i filmer och sånt.. ( Men inte annars ) haha!
Som i Desperate Housewifes.. Jag visste sen två avsnitt tillbaka att det var hennes mamma! I knew it! haha!

Idag var det lite jobb på förmiddagen och sen bar det av till sjukgymnasten där hon gjorde en ordentlig koll på ryggen. Och det var inget mega fel på den. Det som spökar är att jag inte har en bra hållning nu när jag e gravid. Jag svankar ganska mkt och sen står jag inte rätt, och då arbetar min övre rygg mer än vanligt samt att ländryggen får ta ganska mkt. Men jag fick med mig några övningar hem som jag ska börja med och sen rekomenderade hon mig att börjar simma igen.
Så det e väl bara att sätta igång. =) Allt för att jag inte ska ha ont!
Sen har det hänt lite saker här hemma oxå. Vi ska få en ny fläkt! Och han ska göra ett mkt bättre arbete än vad det är nu sa han, för det är inte proffsigt gjort. " Här hänger det lite överallt " sa han när han kollade runt bland sladdarna.
Sen var vaktmästaren här och sprayade väggen och tog även med sig en bit av tapeten som han ska fixa fram till oss. Så förhoppningsvis blir det att vi får den snart så vi kan bli färdiga med bebisrummet.
Det känns som att saker och ting börjar rulla på lite nu. Allt börjar ta fart =) På fredag är det redan exakt två månader kvar tills den lille / lilla är beräknad! Ohhh! Jag börjar bli grymt nervös ska jag säga er! Satt och tänkte på det ganska länge innan, och tillslut började jag bli yr och må illa! hahahah! Kanske var för att jag kollade på 16 and pregnant?! höhö

Pappa har oxå varit här och hjälpt mig att sätta upp gardinfästena i köket samt fästa lite annat som var löst här hemma.. Så köket är till 96% klart nu.. Ska bara stryka och lägga upp gardinerna samt måla klart taket.
Sen är det projektet klart =)

Nej nu ska jag sova.
Vi hörs i morgon!
Ta hand om er!

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0