Hujeda mig!

Jag fick precis ett mejl från en sida som uppdaterar mig för varje ny vecka ang bebisens utveckling. Det som jag brukar lägga upp här i bloggen. Om ni vill gå in och kolla så är det www.babycenter.se Där kan ni se filmer vecka för vecka hur bebisen utvecklas osv. Väldigt intressant. Det finns en annan sidan jag är inne och kollar på oxå. www.mammasidan.se
Iallfall.. Jag var inne på babycenter och läste om min vecka. Sen kollade jag på en film om förlossningen.. heh! Det skulle jag kanske inte ha gjort.. När jag tänker på förlossningen blir jag grymt nervös! Men det är kanske inte mer än normalt för en förstföderska..?  Men lite läskigt är det allt.. Tänk att man ska trycka ut en liten människa på runt 3 kg!! Helt otroligt hur kroppen fungerar egentligen =)

Just i denna stund som jag skriver så sparkar den lille / lilla jätte mkt! Det kommer nog bli en kvällsmänniska =) Precis som sin mamma ;) För morgonmänniska är jag verkligen inte! haha! Micki är nog oxå kvällsmänniska, men han går upp tidigare än mig :P haha! Jag orkar inte gå upp på morgonen :P

Nej nu ska jag allt ta och gå ut med Santo och sen ska jag ta mig ett bad! Men jag ska vädra rummet med täcket vikt så att det kommer vara kallt i sängen när jag ska lägga mig =) Såååååå mys!

Natti natt på er!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0