H*n vill inte växa som h*n ska.. =(

Jag e lite ängslig idag.. Var på återbesök på MVC där vi kollade så att den lille / lilla växer dom h*n ska.. Men h*n väger fortfarande för lite.. Jag trodde att allt skulle vara bra, men jag ska få komma på återbesök igen om två veckor.. H*n borde väga runt 1900 nu, men h*n väger bara 1300.. Iof är det  bara 3 hg det rör sig om och barnmorskan sa att det inte var något att oroa sig för, men dom kommer kontrollera mig nu för säkerhets skull.. Men man blir ju lite orolig endå..
Sen har jag haft så ont i höfterna idag med.. =( Går lika snabbt som en gammal tant med rullator.. Alltså inte så speciellt snabbt..
Höll på att bli påkörd idag av en gubbe när jag gick på ett övergånsställe.. Jag var över mer än halva, nästan över hela vägen då han kommer i full fart och saktar inte ner. Han trodde väl inte att jag gick så sakta. Det var nog bara en meter innan han hade kört på mig. Först blev jag bara förbannad! Men sen när jag kommit över vägen kom rädslan! Jag rös i hela kroppen och tänkte på hur det hade kunnat gå. Tänk så hade jag blivit påkörd.. Då hade det inte bara varit jag som hade skadats kanske..? Så nu ska jag vara extremt försiktig med allt.. Vill ju inte skada mig så vår lilla / lille skadas!

Idag ska jag nog åka hem till mamma. Tänkte städa bilen lite.
Sen ska jag bara ta det lugnt och ta hand om mig själv idag. Känner att kroppen börjar strejka lite nu..
Så jag ska gå och vila en liten stund nu, och se om man vaknar upp lite gladare och piggare..
Vi hörs sen!



Update: jag skrev fel innan.. H*n väger 1600 nu och inte 1300

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Sist vi träffade vägde h*n också 1300...har h*n inte gått upp något i vikt på denna tiden. 1900-1300 blir ju 600 för lite...kan det vara rätt.

Är det bara 300 ska du inte gå och oroa dig...du har lite tid kvar och sista tiden brukar dom växa på. Det är skönt att du får gå på lite extra koll men med tanke på vilket liv h*n för i magen är det en pigg liten rackare.

Sköt om dig!

Kram

2010-11-24 @ 14:27:05
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/
Postat av: Eva-Marie

Det kommer säkert att gå bra ska du se... Tror inte det är nån fara för den bäbis alls....Alla är inte lika stora när dom föds...då det är nog inget att orora sig för... Men du.... var försiktig när du får över gatorna... Men sen finns det ju rötägg som kör också..

'Ha det så gott..båda två...

Kram Kram..

2010-11-24 @ 16:47:22
Postat av: cissi

Ah jag skrev fel :P H*n vägde 1600 nu.. Hon kunde även räkna ut på en ungefär vad H*n kommer väga och det var runt 3200. Det lugnade en lite, men jag e ju lite nojjig av mig så jag nojjar nor bara upp mig i onödan.

2010-11-24 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0