Hej allesammans!

Nu har jag skickat iväg ett mejl till hyresvärden för att kolla med han så att dom tapetserar om den väggen som e skadad i bebisrummet. Vi hade ju inte tänkt tapetsera där inne, utan bara måla om. Så vi borde ju inte stå för att köpa tapeter osv. Jag ska inte ge mig i detta ärendet. Dom ska fasen komma och tapetsera. Det är ju trots allt bara en vägg så det borde gå ganska snabbt.

Idag har jag fixat och donat hemma. Lagt upp gardinerna, strukit dom och hängt upp dom. Är dick inte 100% nöjd med det, antagligen bara för att man är van att det inte varit gardiner i köket innan. Men vi vänjer väl oss tillslut :P Nu ser man iallafall inte in lika mkt som man gjorde innan.
Sen har jag städat och plockat hemma, bäddat rent sängen och hängt in tvätten i garderoben.
Så nu är det najs hemma hos oss.

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Hon tyckte att jag skulle komma hem hit och äta lite mat. Jag har varit så sjukt sugen på Lassangette, och hon skulle göra det idag. Så jag och Santo fick pallra oss hit så hon blir glad :) hehe.

I morgon ska jag nog ge mig på att måla klart taket i köket, för sen är det helt klart!

Nej gott folk, jag måste lägga mig ner nu för min rygg tar kål på mig!
Jag skriver mer sen!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0