Gert Fylking

Haha jag ligger och lyssnar på rix fm nu. Och Gert Fylking har ett program där på kvällarna efter 22.00.
Som jag skrattar! Gert e ju hur rolig som helst, och folket som ringer in! Vissa har ju verkligen inte alla hemma! hahah! Programet handlar ikväll om att man ska ringa in och berätta om sina intressen.. Vissa har extrema intressen! haha! Jag skriver inte vad det e folk ringer in om, ni får lyssna själva. ( Jag vet ju inte heller ålderna på alla som läser min blogg, så det är bäst att avsluta där )

Jag tog ett härligt bad innan. Och ryggen känns faktiskt lite bättre varje gång jag badat varmt. Det känns som hela kroppen mjukas upp och slappnar av. Jag får lite egentid när jag badar.. Som ett litet spa =)

Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på Gerts program!

Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0