Full fart

Idag har det varit full fart i magen! Den lille / lilla har hållt igång hela dagen! =)
På ultraljudet så fick barnmorskan kämpa för att få en bra bild när hon skulle mäta och ha sig =P
Vi har en liten vild envis bebis i magen ;)
Jag har faktiskt inte gjort så mkt idag, har helt enkelt inte haft ork till någonting.. Jag vill bara sova hela tiden :P
Men i morgon blir det lite jobb och sen ska jag in till stan med mamma och hennes kompisar och fika =) Myyysigt!
Sen på lördag och söndag ska jag jobba. ÄNTLIGEN! Jag blir så rastlös här hemma när det inte finns jobb på sjukhuset.. Jävla piss att dom ska ha den där två års gränsen!

Usch det är så varmt i sovrummet! Men öppnar jag fönstret så blåser väl allt ner från fönsterbrädan! Det är ju full storm ute! Det kanske hjälper om jag stänger av elementet!? hahah!
Nä fy jag får värmeslag! Jag måste kyla ner mig..
Vi hörs i morgon!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0