Förvirrad? Ja en aning!

Ringde till mammas mobil nyss.. Samtidigt som jag satt och läste på internet. Hörde bara att det var någon som svarade så jag började babbla på. Berättade att mina pannkakor blev bra. Men personen som svarade förstod inte riktigt vad jag pratade om lät det som.. Tillslut fattade jag att det inte var mamma jag pratade med, utan pappa! haahah! Lite förvirrad? Jao! *skrattar*
Iallafall, pannkakorna blev bra, lite brända bara. Men ätliga!
Nu ska jag ner i källaren och ta upp den sista tvätten och sen ska jag ta mig en dusch och sen ett bad! Så e man lagom klar till Desperate Housewifes! Sen är det bara att gå och lägga sig!
Ska ju jobba i morgon :D

HA det så bra!


Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0