Bilder på väggen

Innan vi rev bort hela tapeten..







Efter rivningen av tapeten..





Ja som ni ser så ser det inte så fräscht ut.. Man ser ju vart skadan är någonstans.. Förstår bara inte hur man kan missa en sån sak?
Att vi aldrig ska kunna flytta in i en lägenhet där man inte behöver fixa och ha sig!
Tacka vet jag lägenheten på Brömsebrogatan! Det var en utav den mysigaste och finaste lägenhet jag bott i! Jag trivdes hur bra som helst i den!

Nej nu ska jag sova!
Natti natti på er!





Till Malin..
Nä jag är inte inne så mkt nu, men det e ju för att jag närmar mig min två års gräns..
Är inte du heller inne så mkt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä jag är heller inte inne mycket...skittrist! :(

2010-11-10 @ 05:49:24
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0