What to do?

Åh jag är så jäkla mätt så det finns inte! Åt hemma bakat pitabröd innan som min kära kock hade gjort! Och sen till efterrätt hade vi jordgubbar med choklad fondy 8 ( eller hur det nu stavas ) Det känns som om man rullar fram! haha! Jag försökte mig på att trä in en navelpiercing i mitt hål i örat innan.. Men det gick inte så bra! Får nog hålla på så ett tag innan den går igenom helt! Har ju varit sugen på att töja mitt ena hål i örat ett tag nu, men har aldrig börjat med det =P
Dex och Anna vill ha med en ut ikväll med.. Det hade varit kul, men jag är så mätt! haha! Man orkar ju ingenting i det tillståndet! haha!

Nä om man kanske ska gå och försöka töja hålet lite till? :P

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0