Sunny day!

Man blir så glad när solen skiner och det börjar bli lite varmt. När man kan gå ute med sin vårjacka och inte frysa!
Men.. Är man pollenallergiker så är det inte alltid så roligt med våren och sommaren..
Som igår. Ja då fick man en allergichock och fick åka till akuten och ligga där i två timmar tills tabletterna jag fick hade verkat. Fy fan vad jag såg ut! Mina ögon var alldeles röda och svullna, min hals kliade och jag fick svårt att andas! Usch det var läskigt! Men det e sånt man får räkna med ibland när man har sån allergi.
Jag köpte en dammsugare igår oxå! Hur bra som helst! Billigt och bra pris på elgiganten! ( bild kommer nedanför )
Jag fick ett glass begär igår så jag gick ner till Videomix och köpte lite olika glassar ^^ Fick en kylväska på köpet! hahah! Tack Åsa!

Just det! Idag när jag och mamma var påväg från blomsterlandet var det en kille från telenor som försökte få oss att komma ( ni vet hur jobbiga dom kan vara ) Jag var inte intresserad för fem öre! Men så hörde jag han säga att han kunde sänka mitt minupris! Så vi gick tillbaka. Och det var jävla med tur att vi gjorde det! För tydligen så har jag betalat 39 kr i månaden till en försäkring som jag inte ens har sen 2006!!!  Jag har alltså betalat 1872 kr till telenor för något som jag inte ens har! Och det är ingen på telenor som har infomerat mig om detta! förrens denna killen stoppade oss! Så ett stor tack till denna kille som tog bort detta för mig! Så jävla fräcka telenor är! Fy fan! När mitt abonnemang har gått ut så ska jag låsa upp min mobil och sen byta till Halebop!



Nej nu ska jag sätta mig på balkongen och.. ja bara sitta där =)

Hej så länge!


P.s
Jag har inte min sladd till kameran hemma så ni får vänta med att se min dammsugare ^^,


Kommentarer
Postat av: Dexter

Halebop gillar vi :-)

2010-05-06 @ 21:50:03
Postat av: ÅSa

JAaa Då ringer du gratis till mig :D:D:

2010-05-06 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0