Live från ballan

Halloj allisammans! Sitter på ballan nu med datorn i knät och kände lite för att bloggeliblogga!
Det är så härligt väder ute! Man blir på gott humör och livet känns underbart! Dock är det inte så roligt att vara pollenallergiker =S Fick ett "anfall" innan idag då ögonen börjar klia satan! fick åka till apoteket och köpa årets första tabletter! Men men, det finns inte så mycket mer att göra!
I fredags var jag och Micki på harrys och åt mat och drack lite. Sen kom Therese och Danne och vi fortsatte kvällen ute med dom. riktigt rolig kväll om jag får säga det själv! Så det tycker jag att vi ska göra om!


Nej jag orkar inte skriva mer nu!
Jag skrev mkt mer innan men jag kom åt en knapp som gjorde att allt jag skrivit försvann! Två gånger!
Har alldeles förlitet tangentbord :P haha

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

om du trycker på ctrl och z samtidigt, så kommer det du har suddat bort av misstag tillbaka :) Det vet jag, för det händer mej hela tiden:P

2010-05-03 @ 21:14:41
URL: http://misstwiggy.blogg.se/
Postat av: tess

det tycker ja med vi ska göra om ;)

2010-05-04 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0