Humörsvängningar så det skriker om det!

Jag blir irriterad och arg för absolut ingenting! Det bara kokar i mig och det känns som om jag ska explodera! Fy fan säger jag bara!
Men men, så är det väl att vara tjej? :P
På jobbet gick allt bra. Slutade hyffsat tidigt! Efter jobbet åkte jag och Micki in till stan för att försöka fixa lite saker, gick väl sådär.. Men det kommer snart!
sen när vi kom hem la jag mig i sängen med Santo och gosade lite och sen somnade jag! haha! Kunde inte somna igår, somnade nog runt halv tre på natten. Så man fick inte mycket sömn.. Men men det tog jag ju igen innan ^^,
Sen har jag varit hos bästaste kusin! vi satt och babblade en massa och åt jätte god vit choklad =) Yummie! Om det e något jag gillar så e det vit choklad!!! =)

I morgon ska jag till the doktor! Så jag ska nog sova lite nu :P
Hörs i morgon!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0