Förlåt..

Förlåt att jag inte skrev något mer igår. Jag sov fram till sju! hahaha! Jag var helt slut! Är inte riktigt van att börja jobba klockan 05.00 ^^, Men men! Idag ska jag inte sova förrens jag ska gå och lägga mig!
Iallafall, tänkte berätta lite om helgen som varit!
I fredags gick jag ut med Amanda. Åkte hem till henne runt halv elva tror jag klockan var :P Så det blev en sen utgång! Men fasen va roligt vi hade! haha!
Lördagen mådde man ju som man förtjände =P Låg i sängen nästan hela dagen! Micki var pigg, men inte jag! Fy fan! Såna dagar tänker man " var det värt det " Efter några minuter.. Så Ja! hade man kul aå är det väl värt det! haha
Söndagen åkte jag och Micki ner till Helsingborg där jag fick testa på att vara en modell för en dag! Det är ett företag som heter Another pretty face som stylar en och sen blir man fotad! Hur kul som helst!
Dock skrattade jag ganska mycket åt mina bilder när jag fick se dom! hahaha! Det var väl bara 8 bilder som jag var nöjd med som jag köpte! tänkte lägga upp dom här om ni vill se dom.

Nej nu ska jag tvätta!
Skriver kanske sen, om jag känner för det!  =P


     


   

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0