Youtube is the shit!

Jag ljuger inte om jag säger att jag har suttit på youtube i 3 timmar idag! Sitter och letar upp en massa musik som är bra! Och sen har jag letat trailern till den nya Twiligt filmen oxå!
Och just nu sitter jag och lyssnar på Hans Zimmer! Vilken gud han är på att göra musik!
Jag älskar att sitta och lyssna på sån musik! Jag kommer in i en annan värld! I Cissis värld! Där allt är bra! Inga bekymmer! Jag blir så avslappnad! 

Här är några låtar som har spelats mer än en gång idag ^^ 



Black Hawk down





Braveheart




Pearl Harbor




The rock




Pirates of the Caribbean




Gladiator




Lord of the Rings



Han har ju gjort många många fler!
Här är några till.. =)

Rainman
Gladiator
The Lion King
The Thin Red Line
The Prince Of Egypt
The Last Samurai
Mission: Impossible 2
The Ring
Hannibal
Thelma & Louise
Tears Of The Sun
Spirit: Stallion Of The Cimarron




Detta blev ett långt inlägg och jag har nu suttit i mer än 3 timmar på youtube!
Haha!

Har man inget att göra så har man inte :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0