Träningsvärk på hög nivå!

Ja det kan man ju lungt säga att man har idag! Man går ju som om man har gjort i brallan! Låren och rumpan e värst! Sen kommer bröstmusklerna! Fy fanken säger jag bara! Men det känns endå skönt, för nu märker man ju att  man har tränat lite :P Måste bara lära mig att stretcha riktigt ^^

Idag började jag ju 05,30. Det var ganska jobbigt att gå upp vid 04,30 :P hehe
Började med att städa på Mödravården, och sen ungdomsmottagningen och BUP. ( Mittpunkten )
Sen tillbaka till sjukhuset och fortsätta att städa på Klinfys! Sen när jag trodde att jag var klar så såg jag att jag hade It Enheten oxå! Världens roligaste ställe.. NOT! Haha! Men jag fick pallra mig dit och städa! Efter ett tag så kom Malin och hjälpte mig och då gick det genast mkt snabbar och det var mkt roligare oxå! Då hade man ju någon att prata med =)

I morgon skulle jag ha börjat klockan 05,00.. Gick och jämrade mig för detta! Tänkte på hur tidigt jag skulle lägga mig osv.. haha! Men sen blev det ändrat! För hon jag skulle ha jobbat för kom i morgon endå. Så jag börjar 06,00 istället! Det är endå skönt att börja jobba tidigt! Fast jag är så morgontrött som jag är! Är ju mer utav en nattmänniska! Men jag börjar ju hellre att jobba vid 6 än att börja jobba runt 9 tex..

I morgon ska jag och Amanda ha en tjej kväll! =)
Först ska vi vara hemma hos mig och laga mat, och sen ska vi gå på bio! Vi ska gå och se Alice i underlandet. På lördag ska jag nog bara ta det lugnt.. Jag har bara bestämt att jag ska se på World trade center som kommer på 4:an! Jag har redan sett den, men det var ett tag sen så jag vill se den igen =)

Nej nu ska jag gå hem och lägga mig tror jag..
Kanske ska ta mig en dusch och ett bad först och komma på bättre tankar..?
För just nu känner jag mig så förvirrad! Vet varken in eller ut! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0