Tjej kväll med bästa Amanda!

Denna dagen har varit helt okej! Jobbat som vanligt idag! Efter jobbet åkte jag och mamma inom MAXI och handlade! Sen när jag  kom hem gick jag en runda med Santo i det fina vädret!! =) Man märker att våren är på väg nu! 
När jag kom hem sprang jag ner i tvättstugan och tvättade lite, sen upp till lägenheten och städa lite! Skulle ju få besök av kära Amanda vid 18.00!
Jag hann alltså handla, gå ut med Santo, tvätta, städa och duscha innan Amanda kom hem till mig! Och det mina vänner.. Det är rekord för min del! Haha! Jag är inte den snabbaste!
Iallafall.. När Amanda kom så började vi med att ta oss ett glas vin! Sen började vi med maten! Eller..  Amanda gjorde det mesta! Jag gjorde Salladen! hahaha! Men fy fanken vad gott allt blev! Vi gjorde Fläskfilé med potatisgratäng och sallad. Och till det hade vi vitlöksbröd, aioli och beiarneise sås! hahaha!
När klockan var runt åtta gick vi hem till mamma och lämnade av Santo, sen tog vi bussen in till stan! Vi skulle ju gå på bio! Alice i Underlandet! Och Vilken film!! Johnny Depp gjorde ju hela filmen! =)
Den får 8 C av 7 Möjliga! =)

Nej nu kallar faktiskt sängen!
Det tråkiga är ju bara att man måste gå ut innan jag kan lägga mig!
Måste ju gå från mamma hem till mig!!
Brr!! Jag fryser redan nu!

Natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0