jahaja

Man kan tydligen nte ändra bakgrunden med det windows jag har.. Windows 7 starter heter det jag har! Jävla piss oxå! Men jag hittade en hjälpsida på internet ang windows 7 och där fanns ett forum där jag bad om hjälp. Fick svar av någon som kan betydligt mer om datorer än jag! haha! Det fanns en sida där man kunde gå en omväg för att ändra i något så man kunde byta bakgrund... Men det var ALLDELES för avancerat för mig! haha
Så jag får väl ha bakgrunden jag har nu.. Inte mkt mer att göra åt det.

Jag tror nog att jag ska plantera mina blommor nu så jag kan sätta ut dom på balkongen.. Eller ballan som vi sa när vi var små!! =) Kommer du ihåg det Emelie? =)

Vi hörs kanske senare.. ( För nu kan jag ju blogga precis när jag vill ^^, )
Eller så hörs vi i morgon!

Natti!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja de e klart.. ballan! där spenderade vi mycket tid.. när vi smög på killarna när de var ute på gården.. o vi lekte med barbi under parasollet på bordet! :)

2010-04-01 @ 16:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0