Jag faller..

Det känns som om jag bara faller neråt hela tiden! Jag kan inte ta mig upp!
Att sakna någon så mycket.. Det gör så ont i bröstet! Det där jävla trycket försvinner inte! Man får gråten i halsen från ingenstans! Man hör någon låt, ser en bild, ett minne kommer upp och det är kört! Man bara faller i gråt! Det är fan skit jobbigt!
Ibland när saknaden är för stor tittar jag i vårt album och drömmer mig bort till tiden i Thailand! Jag var så lycklig i dessa två veckorna! Allt var så underbart och jag hade så jävla roligt där!
När jag tänker tillbaka på när vi var där försvinner trycket för en stund.. Allt det goda tar över! =)
Jag längtar så tills du kommer tillbaka! Så jag kan hålla om dig igen. Få ha dig vid min sida igen! Sitta uppe på kvällarna och ha dig i mitt sällskap!
Inga ensamma kvällar mer.. Ingen tom lägenhet..
Bara du och jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0