Ibland får man bara vara tyst

Idag har jag spacklat och slipat hemma på väggen! Ska försöka bli klar med hela väggen innan nästa vecka. Jobbar man med den varje dag så kommer det nog bli skit bra! :)
Efter jag spacklat väggen hoppade jag in i duschen, sen badade jag! Tappade upp ganska mkt vatten och la sedan i en badbomb.. En glittrig badbomb! Haha ni kan ju tänka er hur jag såg ut efter jag hade badat! Och hur jag ser ut nu! Som en discokula! Hela jag glittrar från halsen och ner!! Haha! to,m mellan mina tår!!! haha! Jag trodde inte att det skulle fastna så hårt! Men nu har man lärt sig något! Bada aldrig med en glittrig badbomb om du inte vill glittra! ^^

Ikväll kommer Desperate Housewifes och Couger town!
Det e najs!


Nej nu ska jag spela farmville på fejjan! hahahah


Ibland måste man bara vara tyst med sina tankar....










Längtar tills du kommer hem igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0