High life!

Oj oj oj vilken dag! haha!!
Dagen började med att jag fick åka till folktandvården på Nyhem. Städade på som tusan eftersom jag blev en halvtimme sen för jag fick åka upp till sjukhuset och hämta nycklar. När jag var färdig där borta tog jag en välbehövlig frukost med Åsa! =)
Sen fick jag åka upp till sjukhuset igen och städa hela 51:an och halva 52: an. Som tur var fick jag hjälp av Malin. Alltid roligare att städa två, och dessutom när man kommer bra överrens oxå!
Efter att vi var klara fick vi gå till Intaget och städa.

Haha och där var det High life!
precis när vi börjat städa och stod vid vagnen så såg jag hur Malin stelnade till!
Det fanns en patient som har ett jävla humör där och Malin hade upplevt det innan!
Nu kom hon fram till mig och ville att jag skulle släppa ut henne! Hon började höja rösten och blev lite ilsken för att jag sa att jag inte hade nycklar.. ( Jag hade ju nycklar, men vi får ju inte släppa ut dom ) jag måste faktiskt erkänna att jag blev lite rädd! Var alldeles skakig i hela kroppen sen när hon hade gått!
Vet man inte hur man ska hanskas med människorna där så är det ju inte så lätt..!
Det kom ju ingen personal heller och tog bort henne, utan dom satt lite längre bort..
Nej usch! Det var obehagligt!
Jag tänker ju inte gå dit ensam! haha Det e en sak som e säker!

Det var en lång dag på jobbet, men samtidigt en rolig dag! Jag fick ju jobba med Malin =)
Nej nu ska jag åka och handla med mamma.

I morgon är jag ledig från jobbet. Ska bort till Munkagård med Santo på morgonen och kommer hem på eftermiddagen!

Det blir ingen målning idag. Får ta det i morgon istället.

Ha det gött!

Hej dÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0