Hej hej hej!

Sitter och bleker mitt hår just nu.. Vill ha en nyans ljusare brunt så jag måste bleka topparna för att sedan lägga i den andra färgen. Men något säger mig att blekningen inte riktigt fungerar som den ska?! Vi får vänta och se!! =)
Annars då..? Jo det e helt okej.
Sista dagen idag på fiskaregatan.. Känns lite sådär faktiskt.. Nu när man har kommit in i det och så.. Men men.. Jag ska iallfall tillbaka upp till sjukhuset nu igen! Så nu kan jag äta lunch med mamma igen =) Haha!
Det tråkiga på fiskaregatan var ju att man fick sitta själv nere i en källare och äta sin frukost och mat.. Men nu när jag ska tillbaka till sjukhuset så får man ju sällskap igen =)
Det e najs!

Åhh!! Idag börjar Desperate Housewifes!! Som vi har längtat!!


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0