är inte riktigt van vid detta..

jag har såna problem! haha!
Jag är inte van vid min dator.. Den är så himla liten! Och sen så kan jag inte ändra den jävla bakgrundsbilden! Jag vet inte om det har med själva daton att göra eller om det är windows 7!! Någon som vet hur man gör? Man kan ju högerklicka i vanliga fall och spara som bakgrundsbild.. Men icke på denna?! Jag får spela snart!

Och sen r jag inte van vid min lugg! Jag stör mig på den med! Jag vill ha min långa lugg igen! haha!
Men det var ganska kul när jag kom till jobbet igår! Alla tittade på mig och frågade vad det var jag hade gjort, för dom kände inte igen mig :P Att lugg kan göra så mkt skillnad!

Fick ett lite mindre roligt samtal idag.. Jag hade hoppats att allt skulle ordna sig, men icke.. Men det e bara att kämpa vidare!!

Nej nu ska jag väcka mamma! Hon måste köra mig till stället där jag lämnat in Mickis bil. För jag orkar inte gå dit! haha
Sen ska jag nog åka till blomsterlandet och köpa någon blomma så jag kan plantera där hemma..
Jag hittade ingen sist jag var där.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0