Midsommar

Detta är nog min första midsommar som jag inte alls känner för att fira..?! Jag har ingen lust eller ork alls! Känner mig som en jävla tråk kärring!!
Man kan ju inte annat än att hoppas att det ändrar sig med dagen som går..

Igår var jag och Micki på Wild West med Max och hans tjej Sofia. Väldigt trevlig kväll måste jag säga! Mycket skratt blev det! Och så jäkla god mat!!
Efter kvällen på Wild west körde jag Micki och compani in till stan.. Jag skulle jobba idag så jag åkte hem för att lägga mig ( kärringvarning ) hahah! Även fast jag la mig i tid så vaknade jag senare än vad klockan var inställd på...

Nej nu ska jag gå och ta mig en macka med citron marmelad :D Yummi!
Lägger nog upp en bild på min Midsommar klädsel sen..
Efter jag ätit mackorna ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0