Live från mammas bil

Nu sitter jag i mammas bil utanför MAXI och väntar på att hon ska handla klart. Jag orkade inte följa med in så jag stannade in the car.
Oj oj oj.. Jag såg precis en storbloggare komma förbi.. Och hon såg verkligen inte ut som hon gör på sina bilder på sin blogg.. Förstår inte varför man ska hålla på att redigera bilder på sig själv.. Är man inte nöjd med bilderna så lägg då inte upp dom?? Eller vad tycker ni??

Innan idag var jag och mamma hos The Sörums och hälsade på! Ben och Dannie är ju här nu, så vi ville hälsa på dom! Efter vi varit där så åkte vi in till stan och gjorde ett ärende som jag inte kan skriva om i bloggen för det är hemligt ^^, Det är ju till Amanda på hennes student =)

Hahaha så roligt det är att sitta och titta på¨allt folk som kommer och går :P

Nej nu kommer mamma, hörs sen!

BYe bye


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Kan du inte lägga in ett foto på dig där man ser din nya frisyr.

2010-06-10 @ 00:23:31
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0