I promise!

Jag lovar att lägga upp en bild på mitt hår senare idag. Men det får bli efter att jag har varit hos frissan. Ska nämligen dit och fixa mitt hår så det ser någolunda fint ut =) Lite slingor är aldrig fel ^^, Vet att det är många som vill se mitt vackra hår! haha Men ni får vänta i några timmar till.. Bilden kommer antagligen upp i kväll någon gång.
Om jag ska vara ärlig så börjar jag sakna mitt långa hår igen.. Men samtidigt är det så jävla skönt med kort hår! Man tvättar det på en minut och sen är det bara att skaka på huvudet så lägger det sig som det ska. Man behöver inte ens knappt borsta det! Najs!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefint!!! Var gjorde du det nånstans`?

2010-06-10 @ 19:26:20
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0