Todays is not a good day..

Det känns inte som om denna dagen kommer bli bra.. Kvällen igår slutade ju inte så jätte bra..
Vad man än gör så är det alltid något fel..!!?!
Men jag ska skita i allt nu och bara tänka på mig själv och den lilla i magen. För jag orkar inte lägga ner mer energi på massa skit längre! Vill folk bete sig som .. ja jag vet inte, så varsågoda.. Ni förlorar bara på det själva..
Nu är det jag! Och ingen annan.

I morgon ska jag till MVC igen och skrivas in. Ta massa blodprov och prata.. Kommer att vara där runt två timmar sa dom. Men det gör inte mig något.. Det handlar ju om bebisen =)
nej nu ska jag väcka Santo som har somnat med huvudet i mitt knä så ska vi gå ut en liten runda..
Hoppas ni får en bra dag!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0