"Ska vi bada?"

När vi säger det hemma så springer Santo och gömmer sig.. Han HATAR att bada / duscha! haha!
Tur att man har en stark karl i huset som orkar bära Santo till badkaret ^^,  För att bära en sprattlandes panikslagen 35 kilos hund.. Haha det klarar inte mina muskler av! Höhö!




Jag var ute och borstade Santo efter badet, och helt plötsligt kommer det en dam cyklandes och tvärstannar cykeln och nästan springer fram till oss! "Åhh vilken fin hund! Åh vilken fin hund" Sen stod hon nog och tjötade med mig i 10 -15 min.. Jag hade ingen aning om vem kvinnan var men hon babblade på.. Hon hade en vännina på Stålgatan som hade två döttrar?! haha och sen hade hon hittat flaskor och burkar som hon pantat på Hemköp! Haha det e alltid roligt med lite knasiga människor ^^,


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha!!! sikken sträng jävel.. haha!!

2010-07-17 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0