Nu börjar det ta form!

Nu börjar saker och ting komma på plats.. Soffan, sängen, tvn, köks möblerna är uppe.. Nu väntar vi bara på att vaktmästaren ska komma i morgon så man kan fixa alla hål i väggarna och tapeternaoch sånt.. Sen ska vi måla och göra klart allt! Så jäkla najs!
Tror jag kommer känna mer att det är vår lägenhet när vi är klara med allt.
Idag har jag inte gjort så mkt, mest packat upp massa saker. Sen fick man lite besök av mamms, Åsa och Amanda =) Satt på balkongen och fikade och hade mysigt!
I morgon börjar andra arbetsveckan på fiskaregatan! Fy fan jag längtar bara tills min tid dr e klar! Så man kan börjar på Nyhem! Gillar det stället!

Nej nu e det mat!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej Vännen!

Lycka till i er nya lägenhet.

Kram

2010-07-04 @ 19:41:16
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0