Inte många timmars sömn..

Fy tusan va rädd jag var i natt när ovädret satte igång! Jag kröp närmare Micki och drog hans arm om mig! haha! Det var ju verkligen inte lite det åskade och blixtrade heller! Precis utanför oss! Usch! Jag kommer nog alltid ha en liten rädsla för sånt oväder! Jag kommer ihåg när jag var liten och farmor var och hälsade på oss, så åskade det jätte mycket! Då gjorde vi en koja och så satt vi i den med ficklampor och läste sagor! Då var jag inte rädd..! Men så kan man ju inte göra nu! hahaha!
Igår var jag och Micki på stranden och åt glass.. Gick ner och kollade läget på stranden och blev så sugna på att bada! Så vi åkte hem och hämtade badsakerna och sen ner till stranden igen! Ohh vad härligt det var i vattnet!! Jag hoppas på fint väder i morgon så man kan åka till stranden igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0