Vilken helg!! Vilken helg!!

Helgen som varit har nog varit den bästa på länge! En helt underbar helg med Micki och mina vänner! Den helgen kommer jag sent att glömma!
I fredags var det ett litet kalas hemma hos mamma med fika och tårta. Sen när Micki hade kommit hem så åkte vi till Wild west och åt och drack en massa gott! Efter det så blev det en sväng ute. Det slutade med att vi var hemma klockan halv fem?! haha!! Men det var ju lätt den underbaraste och roligaste födelsedagen på länge! Tack för allt igen älskling!!!
Lördag.. Var seg.. väääldigt seg! Men jag kom upp ur sängen. Var tvungen att handla saker till kvällen då mina kära vänner skulle komma på fest =)
Vid sju började folket droppa in och vid nio var nog alla där!
I början var det lite segt men jag tyckte vi kom igång sen =) Det blev många skratt under kvällen.
Vid elva började vi plocka undan och sen var vi redo för stan! Det var verkligen den roligaste kvällen / natten på länge! En födelsedagsfest med mina underbara vänner hemma och sen fortsätta festligheterna ute..
Jag hade så jävla roligt den kvällen! Fredagen den 22 Januari och Lördagen den 23 Januari.. OFÖRGLÖMLIGT!!

Dock lite tråkigt att vissa inte kan glädjas av andra. Förstöra saker som va roliga! Men det är inget jag kommer lägga energi på mer..

Men jag vill iallafall tacka mina vänner.. Så Tack Therese, Danijel, Micki, Dex, Sara, Amanda, Sarah, Sandra, Nico och Johan!!

Måste bara lägga upp en så jäkla klockren bild på hur kul vi hade den kvällen ute.
Fler Bilder kommer kanske i morgon eller på onsdag.

Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Amanda

aaaaaaaaaahahahahaha kan bara tänka mig hur bilderna ser ut!!! tack själv för en riktigt kul kväll!!

2010-01-26 @ 09:04:33
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: tess

hahahahahah ROLIG BILD !!! hahaha tack själv gumman vi hade kul hos dig, längesen vi skrattade så mkt !!=) häer e min nya blogg !

2010-01-26 @ 11:16:17
URL: http://zoule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0