Tiden går sakta idag..

Idag vaknade jag 09.20 och kunde inte somna om.. Jag va inte trött. Så jag satte mig och kollade lite på tv och gosade lite med Santo. Som dock blev tjurig på mig för han ville sova :P Tog en macka till frukost ( ovanligt för jag äter aldrig frukost ) Sen satte jag på Whitney Houston och hoppade in i duschen!
Och nu sitter jag hemma hos mamma och lyssnar på Whitney igen Och skriver blogg.
Mamma har bakat en äppelkaka som vi ska mumsa i oss sen, och nu gör hon wook! Det luktar så himla gott!! Mmmm!

Igår va Dex hemma hos mig. Vi åt lite rostat bröd med citron marmelad!!! Yummie! Och sen var det lite brieost och kex! Hon visade mig hur min dvd funkar oxå :P Hur man kan kolla på filmer genom sitt usb minne. Så nu kan jag det! tack Dex!

usch jag är i en sån fas nu att jag inte vill vara ensam..  Man sitter ju bara hemma och glor! Så jäkla tråkigt! Visst ibland är det skönt att vara ensam, men ibland så är det skönt med människor runt omkring en. Och det är så jag vill ha det nu. Inte sitta ensam.
Så ikväll ska jag nog tillbringa min tid hos mamma :P För sitta hemma tänker jag inte göra..

Nej nu är det kaffe och äppelkaka med mamms!

Ha det!


P.s!
Det är bara 6 dagar kvar tills jag fyller år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0