The Ex effekt

Har ni sett det programmet på MTV?
Jag fattar inte hur man kan ställa upp i ett sånt program?!
Jag hade inte velat vara den partnern som sitter inne i ett rum och kollar på när min kille får en romantisk helg med sitt ex?!!
Jag hade aldrig ställt upp på det och utsatt mig själv för något sånt! Jag menar.. Är det värt att kanske förstöra sitt förhållande bara för att få en helg med sitt ex? Med massa romantiska dejter som ordnas? Nej! Verkligen inte!
Det får mig att tänka på en sak som varade ett tag för några år sen.. Jag kommer inte kunna släppa det, för det sårade mig så djupt.. Så beter sig inte en vettig människa!
Är det slut så är det slut. Så enkelt är det! Och då ska man inte ställa upp i ett program som The ex effekt, eller att försöka förstöra och tro att man kan få det gamla tillbaka.. Varför såra andra människor?! Det är bara jävligt elakt!


Nu till en rolig sak!
Jag har fått förlängt på mitt vik! =) Iallafall till månadens slut sen får vi se hur det blir efter det.
Det känns skit bra att ha ett "fast" jobb nu, men det är så jävla tråkigt där jag är så det finns inte! haha! Det är bara kontor som man städar och man sitter alldeles ensam på frukosten och lunchen nere i en källare..
Men men, när jag har köpt min dator så kan man ju ta med den dit och läsa lite tidning på nätet =) Kanske blogga lite mer oxå? :)

Nej nu ska jag snart se på The biggest loser!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0