Natt blogg!

Klockan är mycket och jag sitter uppe fortfarande! Har pillat lite med Photoshop, och gjort en ny bild som ska vara på min blogg! När det blir vet jag inte för jag fattar inte hur man ändrar bilder och bakgrunder osv på bloggen! haha! Får hitta någon som kan hjälpa mig!
Jag såg en jätte bra film innan som hette Blood and Bone. Riktigt grym film!
Mamma rekomenderade den och det var verkligen en mamma film! haha! Hon är inte den som gillar romatiska filmer som jag! Utan det ska vara action enligt henne! Smaken är som baken!
I morgon ska jag tvätta! Skulle ha gjort det för några dagar sen men jag har ärligt talat inte orkat! Det är inte lika roligt att tvätta som det var innan! Man tröttnar på det efter ett tag :P

Jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag avslutar nu!

God natt och hej då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0