Kockar som rockar

När jag tog studenten skrev jag och Annelie på våra mössor Kockar som rockar
Och idag var jag en kock som rockade! Haha!
Men förklädet på började jag med maten hos mamma. Potatis och kotletter med brunsås!
Tina Turner kom på radion och jag höjde och kom i stämning :) Sprang runt med sleven i handen och svängde loss! Efter Tina turner kom massa andra goa låtar, och jag var på g! :D
Maten blev omtyckt av mamma och pappa, men jag själv tyckte inte det var något speciellt med den. Dom kände väl kärleken jag lagt ner i maten! hahahah

Sitter och tittar på Det Okända med mamms nu. Hon sitter och äter massa popcorn och smaskar!
haha så nu vet jag vart jag fått det ifrån när jag äter chips lr popcorn ;)
När jag och Santo sitter hemma och kanske äter chips eller något annat som knastrar när man äter det, så låter vi likadant! Haha Sådan matte, sådan hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0