Fanken oxå!

Nu har jag missat The biggest looser IGEN! Som tur är så kommer det i repris i morgon! Hoppas jag hinner hem till det! Tyckte det var så synd att Bernie fick åka!! Men vad man fick se efteråt så hade han lyckats gå ner ganska mkt hemma oxå =)

Jag och mamma har skottat en jäkla massa snö idag! Gjorde även ett litet filmklipp som nu finns att se på Facebook =)

Hahaha! Min mamma e rolig! Hon sitter och blåser håret inne i vardagsrummet och helt plötsligt hör jag hur hon helt förstört utbrister: Näääääeeeeej!
Jag frågade vad det var.. Det var helt tyst.. Sen sa hon :
hon fick kvitt, på kvitt eller dubbelt!
( Hon tittar på lyckohjulet )
Haha snacka om att vara inne i ett program! *skrattar*



Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0