En ny start på det nya året!

Jag hade jätte roligt hemma hos Sörum! Perfekt nyårs firande med de som betyder mest! God mat och dricka och ett underbart sällskap! Det är så det ska vara! :)
Sen blev det väl lite tjaffs när man skulle gå hem vid fyra tiden.. Men det e sånt som händer.. Var hemma vid halv fem, tog Santo på en liten runda och sen var det bumms i säng.

Idag fyller min kära Moster Åsa år! Så jag och mamma ska snart åka dit. Väntar bara på att hon ska bli klar med sitt undanplockande av alla julsaker. Så då passade jag på att skriva lite blogg sålänge.
Har blivit förkyld oxå.. Igår när jag vaknade var jag alldeles igentäppt i näsan och hade sån huvudvärk så jag trodde jag skulle smälla av!
Idag är huvudvärken borta..

Nu ska vi åka!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0