En dag ute i - 10 grader

Fy fasen vad kallt det var i morse när jag skulle till jobbet! - 17 grader!!! Jag frös häcken av mig!!
Det blev lite svalare senare som tur va! Fy för kyla! Men jag gillar snön! :)

Idag efter jobbet åkte jag och Micki till Berget och gick en runda! Det var nog den roligaste rundan på länge! Haha som jag skrattade!
Sen efter det åkte vi ut till grötvik och tog lite foton. Det var så himla fint där nere nu med all snö och is!
I morgon ska jag, Dex och Sara ut och upptäcka naturen som finns runt oss! Ska bli mysigt :)
Ska nog göra lite varm choklad så vi kan värma oss med =)


Igår va jag och Micki på Elgiganto ( Elgiganten :P )
Jag ska köpa en mini laptop. Och eftersom Micki är ganska duktig på det så drog jag med honom dit! Och jag har hittat en som jag ska köpa! Den är så fiiiiin! :)

Nu ska jag ut med Santo..

Ha en trevlig helg!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0