Den låååånga måndagen

Denna måndagen har nog varit den längsta dagen jaghar varit med om på länge! Det känns som om den aldrig kommer att ta slut heller.. Idag har jag jobbat, handlat, varit i Trönninge och sen postat brev. Sett på film och nu håller jag på att tvätta.. Ska snart ner till tvättstugan igen och hämta upp resten av tvätten som inte var torr innan. Sen ska jag gå in och duscha och ta ett långt bad innan jag är helt klar fär sängen :)
Idag är det 18 dagar kvar tills jag fyller år! Jag är alltid så glad dagarna innan jag fyller år! Som ett litet barn!! haha
Nu i år ska jag ha festen hemma hos mamma och pappa. Det är lite trångt i min lägenhet för 13 pers :P Så jag frågade mamms om vi kunde få vara där. Och det fick vi! Tack mamms! Du är bäst!

I morgon är det jobb, sen måste jag upp till sjukhuset och hämta papper och skriva lite papper.

Nu kallar torkrummet i källaren.
Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0