Break your heart!

Taio Cruz - Break your heart!
Den låten spelas om och om igen i Mickis nya bil! Som dessutom är stans snyggaste bil! :D
Nu sitter vi hemma hos mamma och ska dricka kaffe.
Micki och pappa håller på med bilen så jag satte mig vid datorn. Förstår inte så mkt av bilpratet så jag håller mig undan ^^

På tal om annat! Det var länge sen det var såhär mkt snö i Halmstad som det är nu! Senast vad jag kan komma ihåg att det var såhär mkt snö var när jag var liten. Jag tycker det är så mysigt med snön! Det är så upp piggande :D

Nä jag har faktiskt inte så mkt mer att skriva.
återkommer en annan dag!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: saris

Åhh va spännande! :D Va blev det för en bil? Förresten..Kommer jätte gärna den 22:e, DET ser vi fram emot :D shieee

2010-01-06 @ 15:59:01
URL: http://saranord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0