Avatar!

Ikväll är det Avatar som gäller! Har sett fram emot den dagen då jag ska gå på den bion länge nu! :) Tror jag kommer gilla den filmen skarpt! Känner det på mig!
Nu sitter jag och dricker lite vin! Det förtjänar jag =) haha!

Var i stan innan med Therese och fikade! Vi satt på Vattenporten i två timmar ungefär! Satt bara och pratade och hade det mysigt! Åt lite pasta och drack sedan varm choklad! Det var så skönt att bara sitta ner och prata! Therese är en sån tjej som man verkligen kommer jätte bra överrens med! Så förstående och så himla snäll! Du är en ängel Therese! =)
Dagen bjöd på många skratt och lite halka på det! Räddade Therese liv med! haha!
Dagen hittills har inte varit annat än super!
Hoppas den fortsätter såhär oxå!! =)

I morgon vet jag inte vad som händer! Tar dagen lite som den kommer!

Ha det så bra så återkommer jag sen ang filmen =)


Kommentarer
Postat av: tessss

heluuu;) har skrivit denna kommentaren hundra femtio ggr för mitt internet är inte det bästa =D det var kul o vara med dig cissi du är så lätt att prata med =) du e världens snällaste å goaste!! detta får vi absolut göra om! utan att försöka bli påkörda =)du e en ängel å tack igen för att du rädda mitt liv haha!=) kraaaaaam

2010-01-31 @ 01:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0