Äntligen fredag!

Så skönt det är att det äntligen är fredag!
Jobbade på ganska snabbt idag så jag kunde komma hem lite tidigare.
När jag kom hem var jag så frusen så jag hoppade in i duschen och tog sen ett varmt bad!

Sen har jag även varit i stan med Dex. Vi var inne på Telenor och lämnade in papper så nu ska allt vara klart! Nu får man bara vänta i ca en månad innan jag får mobilen igen.
Sen gick vi och tog en varm macka på Espresso house.

Nu är jag hemma hos mamma och ska gå hem vilken sekund som helst. Måste plocka iordning lite hemma nu när man ska få besök ikväll! Dex ska komma så ska vi ha lite fredagsmys med bireost och kex,  Kina kaka ( min favorit just nu ) Pingvinstänger och riskakor med ost smak och kanske ett glas vin till detta? =) Låter najs tycker jag allt :) Sen klockan 20.00 så kommer ju Let´s dance!

nej nu ska jag gå hem med Santo.
Vi hörs nog i morgon!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0