Vilken jävla dag!!

Jag har stressat hela dagen! Från att jag vaknade tills jag skulle åka hem från jobbet!
Fick stressa som en idiot på fiskaregatan för att jag skulle vara på ett tim anställningsmöte klockan nio. Fick hoppa över lite städning på fiskaregatan som jag får ta i morgon för att jag skulle hinna. Kommer upp till sjukhuset lite innan nio, slänger i mig en macka och sen in på mötet. Efter det så får jag en och en halv avdelning som jag fick städa själv.. Stressar där med för att hinna med så att jag kunde gå på APT mötet. Mamma kommer upp och hjälper mig! Tack igen Mamms!
Sen kommer vi ner, slänger i mig två mackor till lunch och känner att jag kommer kunna varva ner på mötet..
Men icke! Vi timmisar fick inte gå på det jävla mötet! För vi skulle städa det som var kvar efter de fast anställda! + att jag fick en utstädning med en annan tjej (som inte vet hur man beter sig som en normal människa)
Iallafall.. sur som en ättika gick jag upp och städade på samma avd som igår.. Dock bara 10 salar.. Och sen gick jag ner och väntade på tjejen som skulle göra utstädningen med mig.. Men hon kom aldrig så jag gick till inf.. Började städa klockan två.. Klockan blev tre.. Tjejen hade inte kommit.. Jag ringde Tove och frågade vart denna tjejen var någonstans.. Jag var osäker på om jag städade rätt så jag ville ju ha hjälp.. Tove skulle leta reda på henne.. 15,20 kommer hon.. Säger knappt hej och inte ens ursäkta att jag är sen?! Vett och etikett finns nog inte för henne!
Jag  menar.. Säger någon hej så hejar man ju för fan tillbaka?!
Iallfall.. Jag var nästan klar med utstädningen när hon kom.. Hon hjälpte till i 20 min..

Dagen slutade iallafall bra! För Micki ringde!!! Min mys! Jag älskar dig!!!! ♥

Nu sitter man här och är alldeles mör i hela kroppen efter en hel dag med stress.. För ingenting..
Och huvudvärk på detta! Vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0