Underlig vecka..

Ja det har denna veckan minst sagt varit! Såhär trött som jag varit hittills har jag nog aldrig varit! Klockan sju åtta på kvällen har jag varit helt död! Och bara velat gå och lägga mig! Kan kanske vara att jag börjat 06.00 denna veckan? Men det har jag ju gjort innan så det borde inte vara några problem.. Hmm..
Har fått beröm på jobbet! Det är två stycken som kommit och sagt att jag håller det fint och det är skillnad från hur det var innan jag kom dit! Då blir man glad! Igår sken jag som en sol hela dagen efter en hade sagt det till mig =) haha!
Något som är lite läskigt.. Det springer runt en liten asiatisk man på jobbet! En som inte borde vara där! Dom hade sett han på landstingsfastigeheter, men när dom skulle följa efter honom och se vem det var så hade han försvunnit! Sen har han sprungit runt i källaren oxå! Där jag varje morgon måste gå för att komma till mitt personalrum! Liiiite läskigt! Så nu är jag noga med att låsa alla dörrar på morgonen om han nu skulle komma! haha! Nojjig blir man allt! Dom sa till mig att han även såg väldigt bestämd ut?! Usch!

Idag har varit en lååååååång dag! Och jag är glad att den börjar lida mot sitt slut!
I morgon ska jag fika med min kära kusin! Skulle gjort det idag men jag fick skjuta fram det tills i morgon.

Hoppas er dag har varit bra!
Nu ska jag snart hem och impregnera mina nya skoooor!
( Är hos mamma.. Hon saknade mig igår så jag fick komma hit idag och göra henne sällskap ) haha 

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0