Tom

Jag känner mig så tom.. Tom i huvudet och i kroppen! Har ingen lust eller ork till någonting! Vill bara ligga i sängen med och glo på film hela dagarna!
Ska låna en film av mamma och pappa och sen lägga mig i sängen och bara ligga där. Då kommer man bort från allt! Ska se till så jag tar en komedi. För är det en drama som e sorglig.. Haha! Det går inte!
Gjorde ananas paj innan.. Mamma älskade den. Men jag var inte så glad i den.. Lyckades inte riktigt med degen.. Men geggan va riktigt naaaaajs!
I morgon ska jag träna med mamma, Åsa och min kära kusin Amanda!
Det är alltid lika roligt att umgås med dom! Jag blir så glad =) tack för att ni finns! ♥

Hörs i morgon!
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0