Ta mig härifrån!

Jag är nog inte ensam om att vilja åka till ett varmt ställe nu. Tror nästan hela Sverige är trött på detta skitväder nu! Det slutar ju för fanken aldrig att snöa! I natt har det kommit 20 cm snö!! Och nu snöar det igen! Visst det kan vara jätte mysigt med snö.. Men inte när det blir slask och sen kommer det mer snö! Man blir blöt om fötterna! Man måste skrapa bilen! Man måste ut med hunden i slasket! Och sist men inte minst! Det blir svinhalt och man halkar stup i kvarten! Igår när jag gick hem från mamma satte jag mig på baken två ggr! Och Santo halkade en gång!
Nej tacka vet jag värme och sol! Jag ska fan aldrig klaga på värmen mer! I framtiden kommer jag bo i ett varmt land med bara massa sol! Och åka på semester till Sverige för att kyla av sig en vecka kanske!

Igår var jag barnvakt.. Det var lite krångel ett tag, för barnen skulle helt plötsligt gå till sina kompisar och då skulle jag vara hemma i huset själv.. Men sen ändrade dom sig och kom hem! Så jag och Lina satt och kollade på Disneychannel i två timmar och Lucas var uppe på sitt rum! Ganska slappt att vara barnvkat :P haha
Sen vid halv nio kom svärfar hem och då åkte jag hem. Det var ju värsta stormen ute! Man såg inte mkt mer än två meter framför bilen! Jag var extra försiktig för jag hade ju Mickis bil.. Vill ju inte köra av vägen! :P

Har varit ute i snön nu ett tag med Caroline! Vi byggde en Kissie snögubbe! hahaha!!
Sen lekte jag en massa med Santo i den knähöga snön!! Det är ju inte klokt med snö det är här!

Nej nu ska jag ha lördagsmys med resten av familjen!
Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0