Piss Olga och Klanten C!

Idag när jag var hemma och packade upp varorna så hände en typisk sak för mig!
Jag satte påsen på stolen och började packa in frysvarorna! Och när jag skulle börja packa in kylvarorna ser jag hur påsen sakta börjar falla! Det gick som i slow motion! Det enda jag tänkte var! "NÄÄÄÄÄÄJ!  INTE MINA ÄGG" Och jo.. Mina ägg hamnade underst.. Under filmjölken och kaffet... Kuuuuuul!
Men lite tur hade jag allt! Dom gick inte sönder så mycket att allt rann ut på golvet! Så jag slapp torka upp det äckliga gegget!

Var borta på Alice kiosk innan och skulle hämta mina skor från www.have2have.se innan, men chauffören som lämnart paketen hade glömt något papper så dom kunde inte lämna ut mina dojjor! Så jag skulle komma tillbaka i morgon! Jag har längtat så mycket efter dessa jäkla skorna! Tyvärr så var det ena paret slut som jag beställde. Så det blir bara mocka skorna med nitarna på. Men det gör inte så mkt, för jag var endå inte så säker på om jag ville ha de andra.

Jag och mamma var på tippen innan idag och längde en jävla massa skit! Hela mammas bil var fulll! haha!
Rensade på balkongen hemma innan, så nu är det plats när dom ska komma och glasa in den! * längtar *

Mammas nya namn på Santo är numera....  Piss Olga?! *skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0