Natt blogg!

Nu är man har en egen dator hemma så kan man ju blogga mkt mer än vad mn gjorde innan =)
Kan man inte sova och det inte är något bra på tv.. Ja då kan man blogga lite :D haha

Jag stod och kollade på min vägg innan.. På hur jag hade spacklat.. haha! Ja det är faktisk svårare än vad det ser ut att vara! När Micki gjorde det på de andra  väggarna såg det så himla enkelt ut. Och jag ville ju förstås vara lika duktig som han.. hehe.. Men jag får nog öva lite till på det där. För at spackla var inte så lätt som det såg ut!

Jag gjorde en typisk Cissi grej innan.. Jag gick ut på balkongen för att spreja mina skor med impregnering.. Men jag glömde stänga dörren! Fy fasen vad det luktar inne i lägenheten nu! Har tänt en massa doft ljus nu för att det ska lukta lite godare!
Tänk er själva att sova i en liten lägenhet som luktar spackel och impregnerings spray! hahah


Nej nu måste jag gå och lägga mig! Annars kommer jag vara så trött i morgon bitti!

Sov så gott!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0