Kanelbullar med mjölk!

Det sitter jag och äter nu! Ska snart hoppa in i duschen och sen träffa Amanda.
Vet inte vad som händer ännu idag. Det enda jag har planerat är att träffa min älskade kusin, =)
Ska kolla med Micki om han är sugen på att gå till Harrys ikväll och äta lite! Jag blev så sugen på deras kycklingvingar innan på bussen hem!!
Usch nu kom en trötthet över mig helt plötsligt! Och jag hinner inte vila! :P Tusan hakan!
Kommer somna ganska snabbt ikväll! hehe!
Någon som ska se på melodifestivalen i helgen förresten?
Jag tror nog allt att jag ska se det! Är en liten melodifestival nörd! haha

Nej nu hinner jag inte skriva mer!

Hörs sen!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0